maandag 23 september 2013

Test: L'oréal Sublimist na 1 week

Deze blog is veranderd van naam en locatie, en deze pagina wordt dus binnenkort verwijdert. Vanaf nu kunnen jullie deze post en al mijn nieuwe posts lezen op barelypink.be . Hope to see you there! 


Zoals beloofd laat ik jullie even weten wat ik na één week vind van de producten uit het Sublimist gamma van L'oréal Paris. Wat mijn eerste indruk was kunnen jullie hier nalezen. Ik heb deze producten één week lang gebruikt zoals het op de verpakking stond, en heb mijn huid iedere ochtend en avond ook gereinigd zoals het hoort. Volgens L'oréal zou ik nu al moeten zien dat mijn poriën minder zichtbaar zijn, en dat mijn huidoppervlakte verfijnd en egaler is.



En dat is ook zo! Ik ben echt suuuuper enthousiast over deze producten! Ik heb vrij veel last van verwijdde poriën, vooral op mijn neus, kin en een beetje op mijn wangen, en ik kan echt al duidelijk zien dat deze verkleind zijn. Van oneffenheden heb ik ook veel minder last en mijn gelaat ziet er egaler uit. Mijn huid is ook heel erg goed gehydrateerd dus droge plekjes zijn ook niet meer te bespeuren. Het is net alsof mijn huid gepolierd is. 

Dit gamma is een aanrader voor alle jonge vrouwen met gelijk welk huidtype want deze producten doen exact wat ze beloven en zijn niet vettig of drogen je huid niet uit. Ik denk niet dat ik nog andere dagcrèmes of serums ga gebruiken, want deze zijn gewoon perfect voor mij. Thank you L'oréal! Al hadden jullie dit wel al wat eerder op de markt mogen brengen ;-).

Hebben jullie nog vragen over deze producten? Stel ze gerust!
En wat zijn jullie favoriete verzorgingsproducten? 

Ik heb nu ook een facebookpagina, zouden jullie die eventje willen liken?


Geen opmerkingen: